Saturday, September 29, 2007

Lidt om mig selv./A little about myself.

Nå det blev altså lørdag førend jeg fik tid til at svare. For Gitte har tagged mig :-).
7 sandheder om mig selv:

7 real stuff about myself:

  1. Jeg er gift med verdens bedste mand./I am married with the Worlds Best Man.
  2. Jeg har 2 voksne sønner - de bedste af slagsen./I have 2 sons - the best of a kind.
  3. Jeg strikker meget og helst hele tiden./I knit a lot/most of the time.
  4. Jeg lever i overhalingsbanen./I am living as fast as I can.
  5. Jeg elsker alle røde, violette og grønne nuancer./I love all red, violet and green nuances.
  6. Jeg har en svaghed for tasker og strikkehæfter./I love bags and knitting magazines.
  7. Jeg er meget stærk./I am very strong.

Det var vist det. Nu vil jeg sende bolden videre til disse herlige mennesker - og skynde mig at tilføje, at det er ganske frivilligt, om man vil deltage :-)))

Now it is done. I will tagg the following lovely persons - and I have to say it is a free choice to join :-)))

Erna, Birgitte, Annette, Jane, Delores, Dee

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails