Thursday, September 20, 2007

Ordleg./Wordgame.

Jeg er blevet gjort opmærksom på nogle fejl og mangler ved min lille ordleg. Jeg gjorde den egentlig hemmelig sidste år og det vil den også blive i år. Så det bliver til en ommer. Beklager til dem der allerede har svaret. Alle ord startende med C skal være mig i hænde inden fredag d. 21/9- 2007 kl. 8.00. Hvis der er nogen oplevelse af brug af ordbog bliver man diskvalificeret og får strafpoint således at man ikke kan deltage i næste runde. Mail ordene til mig på ireneb@mail.dk

A nice lady make my intension and I found something must be change. I did it in secret last year and so it will be this year too. Sorry for those who allready have answered. But we start all over again. All word starting with the letter C have to be in my mailbox before friday the 21. september 8.00am. If there is any doubt of using a lexikon you will be disqualified and will not be allowed to be in the next challenge. Send the word on my mail ireneb@mail.dk

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails