Sunday, October 19, 2008

Der arbejdes/Working

Jeg er ved at få indhentet den lange hale af arbejde der er opstået efter mit computernedbrud/indbrud.
Min grå trøje burde have været færdig, den bliver i første omgang til en vest så må jeg senere strikke ærmerne. Senere vil blive engang i ugen efter Fredericia Messen. Du vil kunne finde mig på stand 3244.
Lige nu er jeg ved at færdiggøre en opskrift på en hæklet kjole. Den skulle have været færdig for en uge siden. Jeg fik en ung kvinde til at være fotomodel hun ønsker den i sort.
I have a long tale of work to do after my computer-break-down.
My grey jacket should have been finished but for the moment i turn to be a vest. Later I will knit the sleeves. Later is going to be the week after Frederica Fair. You will find me at place no. 3244
Right now I am doing the pattern finished for the crochet dress. It sholud have been finished a week ago. The young lady help me being a model, she want the dress in black.

2 comments:

mille said...

Den heklede kjolen ser superfin ut! Jeg følger med når oppskriften kommer :)

Denblyviol said...

Velkommen til Mille. Så er opskriften klar. Den kan findes her som hæklekit http://www.shop.uldgaarden.dk/product_info.php?cPath=245_260&products_id=2097 eller hvis det er opskriften alene
http://www.shop.uldgaarden.dk/product_info.php?cPath=182_278&products_id=2098

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails