Saturday, August 28, 2010

Forberedelser

Jeg er i fuld sving med at pakke til Husflidsmessen i Viborg næste weekend. Jeg tror første gang jeg deltog var i 1993 og siden da har jeg været en fast del af udstillingen.
Skulle du have lyst til at tage derop er der åbent fredag og lørdag fra 10.00 - 17.00 søndag fra 10.00 - 16.00. Det er en rigtig hyggelig messe og du kan snildt lade det være en udflugt hvor du har manden med.
Jeg har pakket en hel del Jubilæumstilbud som skal medbringes. Du kan finde Uldgården på stand 55. Vi ses.

Til noget helt andet som er rigtig meget noget øv. Vi skal passe på vores danske design verden. Vi skal ikke strikke ting og derefter sige/skrive at det er vores eget design når det er andres.
Jeg fik idag de sidste nye opdateringer fra Christel Seyfarth, der er desværre en strikker i Danmark som sælger færdige strikkekit kopier af Christels. Jeg vil ikke nævne navne da rette vedkommende er helt klar over hendes situation uden at reagere. ØVØVØV

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails