Wednesday, August 11, 2010

Spildt mælk

Vil jeg ikke kalde det. Men noget med mælk synes jeg var en god ide. Nu rabler det da helt for kvinden tænker du sikkert! Hvem ved? Det må tiden vise eller modellen eller garnet.
Jeg har haft denne model færdig i meeeeeget lang tid. Har først nu haft tid til en billed serie. Modellen har fået navnet "Mælk ned ad ryggen" hvad det dækker over kan du se på billedet. Garnet indeholder mælkefibre, derfor navnet. Hvad skulle jeg da ellers have kaldt modellen. Den kan købes her.


Hurtig og nem at strikke. Et lækkert blødt garn. Forbrug: 274g = 6 ngl. Jeg har strikket på pind 6 da jeg strikker meget fast.

Jeg har lovet en kvinde at hun kunne få et foto af en trøje hun har strikket for mig.
Her er Islænder Karina
Islænderen er strikket i min egen multifarvede samt en ensfarvet til mønsteret. Strikket på pind 4 nedefra men kan strikkes oppefra (er nemmere når ærmerne skal være ens). Garnforbrug ialt 316g.

Når vi nu er ved det kommer her en hæklet retro vest til pigerne. Vesten er hæklet i alpaca garn "Sierra Andina" Forbrug 1 ngl af hver farve ialt 200g

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails