Friday, August 13, 2010

Nyt Design - nej nye varer

I kender det sikkert man sidder godt tilbagelænet i sin dejlige sofa. Lader tankerne flyve hen over dagens gøremål. Har jeg husket vasketøjet, bestille varer, ringet til tante Oda, besøgt naboen. Et eller andet sted er der noget som driller og jeg kommer i tanker om det. Har jeg husket at opdatere min forretning. Da var det lige jeg gik istå. Christels dejlige strikkekits som jeg har liggende men ikke fået ind i webbutikken endnu. Man går jo ud fra det sker af sig selv gør man ik'. Bare dagen en gang imellem havde flere timer hihihi


Her er en lille smagsprøve mere når jeg ikke i dag.

5 comments:

Madame said...

Det er en meget smuk trøje, du viser her! Desværre kan jeg ikke strikke - eller har i hvert fald ikke prøvet på det i mindst 25 år. Men i går fandt jeg alle mine strikkepinde - måske var det et tip fra underbevidstheden :-)
Ha' en god dag, Irene!

Denblyviol said...

Søde kvinde vi kan ikke nå alt og vi kan heller ikke alt ;-)) - selvom underbevidstheden vil er det ikke ensbetydende med at man skal ;-))
Ha' en god dag og et klem til dig, Madame!

Solrun Koivuneva said...

Sikke en FED trøje, den MÅ jeg bare strikke, men jeg kan altså ikke finde opskriften på din netbutik...hjælp mig please :)

Denblyviol said...

Kære Solrun
Den findes kun som strikkekit! Jeg har ikke haft tid endnu til at få lagt det ind i netbutikken.

Et varmt klem til dig og fortsat god aften!

Solrun Koivuneva said...

OK, men hvad er så prisen på den som strikkekit?
Kan bare se at der står mit navn på den hehe.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails