Monday, February 21, 2011

Mandens arbejde

På denne årstid kan det være svært at have udearbejde.
Det at skulle ud i denne kulde så er det rart at have en strikket uldtrøje. Da manden kom hjem nævnte jeg ganske stille om et par uldne underbenklæder kunne bruges, men manden ønsker sig en ny ulden striktrøje i stedet for. Jeg har tidligere strikket nogen trøjer til ham og vil da gerne opfylde hans ønske.
Min dejlige mand ønsker sig en stribet trøje men ikke af multifarvet garn, hvilket jeg i første omgang tilbød for at spare tid, manden ønsker sig en trøje af Dansk Pelsuld i disse farver som nedenunder. Min mand hører til de meget beskedne mennesker, han ønsker ikke at pålægger mig yderligere arbejde.
Er du interesseret i disse farver kan jeg kun nævne at de vil være tilgængelige i butikken inden længe.




Jeg vil tænke som et stykke musik eller som et stykke poesi, jeg elsker min mand  derfor!

Du tænker sikkert hvordan kan manden grave i dette frostvejr, jaaaah, han SKAL og de har fundet en speciel skovl til dette frostarbejde.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails