Saturday, February 26, 2011

Strikdesign

Udenfor regner det. Manden er ikke hjemme. Nu har jeg slukket lyset i butikken og eftermiddagen har jeg helt for mig selv. Jeg er i godt selskab med to ting som skal laves. Det bedste er min strikkede kjole "Morgenfruer til kvinder". Garnet er mit eget multifarvede 8/2 garn. Alle beregninger er færdige mangler kun lige at strikke et stykke mere så alt kommer til at passe.


Den anden gode ting er regnskab, det tager en del tid at få alle posteringer på plads. Jeg skal jo svare moms her en af dagene. Jeg vil sætte et stykke musik på så freden kan sænke sig.

2 comments:

Madame said...

Dit garn er vel nok smukt! Her har vi solskin, og nu vil jeg invitere husbond ud på en lang travetur.
Ha' en dejlig weekend, Irene! Klem

Denblyviol said...

Takker mange gange kære Madame.
God travetur.
Nyd weekenden, Madame! Mange klem herfra.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails