Thursday, February 03, 2011

Vægtklasser

Det her handler ikke om brydning eller boksning. Dette handler om kvindelige former og BMI.
Når jeg skriver om dette emne er det kun fordi fedme og mega tynde kvinder er i fokus. Efter hvad jeg har forstået er normalen på 25.
Forleden fik vi her i familien regnet vore BMI ud.
Mit BMI var og er stadig 21.
Selvfølgelig er jeg blevet inspireret af al den snak om modellers vægt.
Ikke fordi jeg selv nogen sinde har lidt af spisevægring men jeg hører til de mennesker som bare er tynde og jeg har altid været tynd.

Jeg har fundet et billede af mig selv da jeg var ca 18 år vægten var ikke mere end 48 kg og dengang var jeg 176 cm høj. Billedet er fra ca 72 - 73. Dengang havde jeg målene til at blive model.
Jeg hørte til dem som kunne spise alt uden vægtøgning. Var det til irritation for mine søskende, det tror jeg.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails