Tuesday, March 26, 2013

Babybobler

For nogle år siden strikkede jeg et lille baby sæt i strømpegarn. Jeg var dengang ikke tilfreds med halsen, den var blevet lidt for stor. Har nu planer om at ændre denne halsudskæring. Jeg har selvfølgelig ikke mere strømpegarn i den farve. Måtte på hylderne for at finde en lys farve.
Først skal jeg lige pille op og strikke baglæns. Det bliver mit påske strik. Selvom det er hurtigt gjort bliver jeg nok ikke færdig der er jo alt det andet der også skal passes.


2 comments:

Unknown said...

Hvis du mangler en model til billeder, når trøjen er færdig, er Alba nu str. 74 :)

Denblyviol said...

Tak for tilbuddet. Jeg tror den bliver for stram men det er et forsøg værd. God påske til dig og din familie.
Varme klem, Irene

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails