Friday, November 01, 2013

En invitation man ikke siger nej tak til!

Jeg har jo nu igennem en lang årrække samarbejdet med vores kommune. Samarbejdet har bestået af praktikanter i arbejdsprøve samt integration af flygtninge.
Jeg har ikke tal på hvor mange der har været i praktik i min butik men vi er tæt på et 3-cifret tal.

For ca 1½ uge siden fik jeg en invitation til en forpremiere på en film. En film som vores kommune har lavet. Jeg skal være i Ringkøbing Biograf kl. 14.00 - 16.00 i eftermiddag. Jeg er lidt spændt på filmen. Nej, jeg er ikke med i filmen.
Filmen er om integration af en familie i vores kommune.

Billedet er lånt på nettet.

En rettelse til indlægget. Udsendelsen "De Udvalgte" bliver vist på den landsdækkende kanal DR2 nu på tirsdag kl. 20.30.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails