Saturday, February 18, 2006

Gensyn med dejlige mennesker.

Igår var første gang jeg lavede butiks-strik-inn for web-strikkere. Hvad er strik-inn vil den gode læser spørge om. Jooh, se det er strikkeglade mennesker som man inviterer til sit hjem eller i dette tilfælde min butik. Det handler mest om strik, mad, familie, børn og striiiik. Man skal passe på fiberskader eller fibersprængninger. Man skal/bør
tage på rekreation efter sådan en sammenkomst.
Men jeg gør det igen! For disse dejlige mennesker er værd at mødes med igen, igen, igen.

Jeg blev jo så begavet igår. Nu kan jeg pynte mit hus, min krop og ikke mindst mit strikketøj.

Se selv, det er bare flot. Noget er allerede taget i brug, kan I se.

Disse dejlige kvinder turde takke ja til mit gæstebud.
Fra venstre Connie (Rokmama), Sus og Inger.
Jeg glemte helt i al denne hygge at tage et billede af Rokmama med hendes nyerhvervelse.


Nelly, Christa og Annette.
Hvor de dog koncentrerer sig.

Sussi og Anne.

Det var en dejlig dag. Jeg takker alle for at dagen blev så vellykket og hyggelig. Jeg håber at alle kom godt hjem.

1 comment:

Silkemor said...

Nøøøøjjjj hvor HAR I hygget jer:-)
En skam jeg ikke kunne være med, men vi ses en anden gang, er jeg sikker på.
Knus Kirsten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails