Friday, February 10, 2006

Store beslutninger træffes.

Så faldt dommen: torsdags pigerne var meget beskedne i deres udtalelser om min pind. Jaah der er mange muligheder, den skal bare lige have noget teaktræsolie. Jeg finder noget andet på et tidspunkt.


Men her er min bluse som mangler knapper.
Disse skaller passer godt til min bluse.
Nu mangler jeg at sy sidesømme og montere knapperne. Jeg tror der skal flæser i halsudskæringen.



Endelig blev jeg færdig med januarfirkanten. Nu skal jeg ikke være lige så lang tid om februar firkanten.


Her er min påbegyndte februar firkant.
Så har jeg forsøgt mig med forskellige typer maskemakører. Alt det jeg har prøvet fylder for meget i strikketøjet.
Jeg tror jeg vil lave nogle af fiskesnøre og perler. Det kan være jeg kan alliere mig med Connie.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails