Tuesday, February 07, 2006


Min dag med bloggen.

I dag har jeg brugt lidt tid på bloggen. Jeg har haft nogle vanskeligheder ved at logge mig på, det er nu løst. Der var nogle ting jeg overså, som feks at jeg bare kunne skifte password, simpelt.
Det næste jeg har brugt tid på var template, kan det mon virke åhh, hvordan gør jeg. Jeg har besluttet mig for at det må blive i morgen, det kan jo sagtens vente.

Nu skal det altså være, nu må det lykkes med de billeder. Der er så mange så de står i kø.
Som jeg lovede tidligere her er min første firkant næsten færdig. Jeg kalder den "find 5 fejl" den skal strikkes om på et senere tidspunkt. Garnet er Bucaneve et 100% merinould som er superwashbehandlet, hvilket jeg synes er en fordel når tæppet engang er færdigt, da det nemt vil kunne vaskes. Nu skal jeg snart igang med februar firkanten hvis jeg skal nå det.

Her er min hyggekrog i Rosenhaven. Jeg glæder mig til jeg kan sidde her og strikke og nyde fuglenes fløjt. De høje roser er Flammentanz, de er blevet meget tætte i det sidste år, så jeg håber og tror at solsortene vil bygge rede her. Sneen er der ikke mere. Mon det snart bliver forår. Jeg har stadig ikke hørt lærkerne, det er gode tegn.

2 comments:

Anonymous said...

Hejsa
Flot begyndelse glæder mig til at følge din blog.
Hels og lykke med den.

Hygge-Strik said...

Hej Irene

Jeg vil glæde mig til, at se billeder af din roser. Jeg er selv så glad for roser og har også mange af dem i min have. Og din firkant er perfekt, pyt med de "5 fejl" det er jo din helt personlige firkant.
Kærlig hilsen Bebiane

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails