Saturday, September 16, 2006

En overlykkelig strikker.

Hvordan skal man være eller ikke være når man er så heldig at blive kontaktet af Rowans distributører i Danmark. Overrasket, glad, overvældet, beæret find selv på flere ord.
Jeg har netop for et par dage siden haft et møde med disse mennesker som har udvalgt lille mig til at sælge Deres garn. Overraskelsen var stor. Knib dig i armen Irene. Ja jeg er her endnu.

Nå, men nu har jeg jo ladet mine kunder få indflydelse på hvilke garner jeg skal have i min netbutik. Jeg vil starte med 6 kvaliteter, som kan findes under uld og uldblandinger. Jeg vil uddele 10 kataloger til de 10 første forhåndsbestillinger blandt min faste kundekreds.
Jeg glæder mig rigtig meget til at være med til at udbrede kedskabet til Rowans garner. Jeg ved der er mange der allerede glæder sig til at se og specielt at røre ved garnerne.

1 comment:

Christa said...

Ejjjj - Irene! Til lykke med den nye forhandling :-)) Jeg har - for mange år siden - strikket i Rowans uld-garner, det var super lækkert og dyrt - syns jeg i hvert fald den gang :-)) Jeg købte det i Århus, og brugte det til min Kaffe Fasset "Blogtrøje". Den er strikket for over 10 år siden og bruges endnu, så garnet holder sig godt.
Jeg tror nok, der er et foto af den på min hjemmeside: http://christa-a.dk/
Knus Christa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails