Tuesday, September 05, 2006

Gave nr. 2 fra NHV

I går modtog jeg min anden gave fra en hemmelig ven.

Jeg kom til at tænke på min barndom, dengang vi samlede på Rix (er det e eller i - kan ikke huske det mere) mærker. Papiret om min gave er eventyrfigurer, selvfølgelig skønjomfruer - Askepot, Snehvide, Tornerose samt en mere af nyere dato. Bare papiret fik mig til at opleve mig selv som en skønhed og ikke et udyr. Gaven består af økologisk belgisk chokolade med grøn the, det bliver spændende at smage, jeg har ikke set denne chokolade før. Desuden en pose the af Fru Kops 6 min, adresse i Haslev, måske det er en butik jeg skal besøge næste gang jeg er på Sjælland. Et sødt kort med Frøken Grøn, der lister sig ind af en loftluge hmm med en lille hilsen fra Solveig Hemmingsen - bor denne skønne kvinde måske i Haslev. Jeg er blevet forkælet mange gange og takker Solveig for denne fine gave.

1 comment:

Rosa said...

Tusen tack för garnet! Vad roligt att det var stretch. Jag funderar redan på vad man kan sticka av det.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails