Wednesday, September 25, 2013

En give away

Nu laver vi en give away.

Give away!


For at deltage i konkurrencen om garnpakken, skal du ...

Følge *denblyviol* på Bloglovin'
..OG
Lægge en kommentar under dette blogindlæg, hvor du fortæller, hvad du kunne tænke dig at anvende garnet til (det er ikke nok, at du bare skriver, "jeg er med" ...)




Hvis du har lyst til at DELE konkurrencen på din blog, Facebook etc., bliver jeg super-glad. Du må vise billedet herover, alt det du vil! Du må selvfølgelig også gerne følge *denblyviol* via Facebookhttps://www.facebook.com/pages/Den-bly-viol/113176828694351, tilføje bloggen på din blogliste o.s.v.. Det giver god følelse!

Konkurrencen slutter 1. November 2013 og vinderen offentliggøres så vidt muligt. Husk selv at tjekke, om det bliver DIG! 

Vil du være med?
Det håber jeg, og jeg glæder mig til at læse alle jeres {garanteret} spændende idéer!

2 comments:

Guðrun J said...

Jeg vil gerne deltage. Først tænker jeg at strikke en julegave med garnet, måske nogle accessories som et tørklæde af en eller anden slags. Alt efter, hvor meget garn, der er, kunne jeg også strikke en bolero til min datter. Farven klæder hende nemlig rigtig godt.

Denblyviol said...

Gudrun det lyder da som nogle gode bud på hvad garnet kan bruges til.
Mængden er 1 kg = 20 ngl.

Varme klem, Irene!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails