Friday, September 27, 2013

I dag har jeg været en skildpadde

Neej ikke rigtigt men tempoet har været i slowmotion. I et tempo som en skildpadde.
Jeg føler kun sådan da der var ting jeg ville nå, som var planlagt men andre ting fik lov at bestemme istedet.
Jeg var nødt til at skubbe det planlagte til side da der ankom kartet uld fra Italien.

Det jeg egentlig vil fortælle.
Du har det næste stykke tid mulighed for at købe æbler fra vores egen æblehave.
Lige nu er det Fillipa/Aroma æblerne. Samt Clara Friis pærer. Om 1 uge tror jeg at Conference pærerne er modne.
Nå ja, så var der lige det med prisen. 1 kg æbler eller pærer 18,- kr, 1 æble eller pære 2,- kr.
Der er flere æblesorter som vil være modne om 2 - 3 uger.
Det er ikke selvpluk. Vi vil hver dag plukke æblerne og pærerne til dig så ledes at de er friskplukket.
Der er ikke brugt andet gødning end komøg så æblerne er helt usprøjtet og giftfri.
Hvis du har lyst til noget frugt kan du sende os en mail til uldgaarden snabel a uldgaarden dot dk

Clara Friis pærer af egen avl
1 kg Clara Friis pærer 18,- kr

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails