Monday, September 23, 2013

Har du lyst til at hjælpe?

Jeg har brug for en del personer som har lyst til at strikke, hækle eller filte en del flag/ vimpler i stil med dem som det kreative menneske Pescno producerer.
Flagene/vimpler må godt være 30cm i længden. De skal alle være samlet med et grønt garn som kan samle hele ranken. Ranken skal være minimum 25 meter, det vil være godt hvis den bliver længere.
Alle der bidrager til denne ranke vil få deres navn nævnt her. Du kan få garn tilsendt hvis du seriøst vil deltage. Send mig en lille hilsen her i kommentarboksen hvis du har lyst til at være med. Alle vimpler og flag skal være mig i hænde senest 1. februar 2014 så der er god tid.
Nedenstående billede har jeg lånt fra glaphuset.blogspot.com
Vimpler og flagranker


7 comments:

Merete said...

Jeg vil gerne strikket et par vimpler for dig. Noget bestemt garn der skal bruges og har du en opskrift?

Denblyviol said...

Tak Merete fordi du har lyst til at deltage.
Garnet kan være Kauni eller et bomuldsgarn.
Opskrift følger senere her på kanalen.
God dag til dig Merete!

Varme klem, Irene!

Unknown said...

Hej Irene
Det vil jeg da gerne :)
Mvh. Kirsten Brun

Denblyviol said...

Hej Kirsten
Det lyder godt!

Varme klem, Irene!

Guðrun J said...

Hej. Jeg vil gerne hækle nogle vimpler. Mine bliver dig smallere end Pescnos, da jeg kun tager ud i den ene side. Er det i orden? Og skal jeg bruge nogle bestemte farver? Jeg er helt nysgerrig efter, hvad vimplerne skal bruges til!

Denblyviol said...

Hej Gudrun
Det lyder rigtigt godt at du har lyst til at være med.
Det gør ikke noget at vimplerne eller flagene bliver anderledes end Pescnos, det var bare et eksempel. Farverne skal bare være glade.
Hvad flagranken skal bruges til vil blive afsløret i 2014!

Guðrun J said...

Hej. Jeg har hæklet nogle vimpler og kommer nu i tanker om, at de da også skal sendes til dig. Men jeg har ikke din adresse. Mail den gerne til mig på gudrunjac@gmail.com

Knus,
GJ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails