Monday, September 09, 2013

Tak til alle som kom til Uldgårdens stand i Viborg

Ja en meget stor tak til alle de kendte og nye ansigter som kom til Uldgårdens stand i Viborg her i weekenden til Kreativ fritid.
Det var 3 dejlige dage med masser af glade strikkere og filtere fra nær og fjern, som lige skulle til stand 56 og se de nye modeller, vores nye garner samt flere af vores tilbudsvarer som var med i Viborg.
Her kommer der lige en par stemnings billeder fra en rigtig dejlig weekend.
Multifarvet garntilbud
 På et tidspunkt da der ingen kunder var fik jeg taget billedet af denne væg.
Det multifarvede 8/2 af mit eget havde jeg lavet et tilbud på.
Stjernehimmel

til højre i billedet kan I se den lækre kjole "Stjernehimmel" som Dana Watsham har designet. Min teststrikker Merete har strikket dette eksemplar. Inde på standen kan I lige få et glimt af "Kometen kommer" også et design af Dana Watsham. Garnet disse 2 modeller er strikket i ses ca i midten af billedet. Du kan strikke dem i 2 tråde hør og 1 tråd merino eller 2 tråde merino og 1 tråd hør.
I skal selvfølgelig også have et billede hvor der er kunder.

2 comments:

Dana said...

Jeg savnede jer ...

Denblyviol said...

Du var også savnet!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails