Friday, January 03, 2014

Året der gik

Først er jeg glad over at jeg har fået gang i bloggen igen og ikke mindst fordi jeg har Jer søde læsere og blogfølgere.
I har i hele 2013 været gode til at komme med nogle kommentarer hvilket varmer en del da man på den måde ved at nogen har lyst til at følge med i min gøren og laden.
Forsæt endelig med kommentarer da det luner.
Det har ikke været let at komme i gang med bloggen men jeg ved at det betyder en del at få skrevet.
Min produktivitet i 2013 har været opadgående og alligevel lidt stille periodisk. Der bliver ryddet op og jeg er ved at være kommet ud i alle krogene.
Jeg glæder mig til at få vist Jer noget mere i 2014. 
I får lige et par billeder af håndens arbejde.
Mary hue med kvast
Strikket taske på store pinde

2 comments:

Lydert said...

Det er lækre ting, du har lavet

Irene Bøgsted said...

Kære Lydert
Du skal have så mange tak for dine fine roser. Lad os få snakket lidt mere sammen i 2014.

Varme klem, Irene!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails