Saturday, January 11, 2014

Fagmesse i Vejle

Om et par timer kører jeg af sted til Vejle.
2 gange om året afholdes der Tex-stil messe i Vejle.
Messen er kun for indkøbere, forretninger og designere.

Jeg skal se efter nogle nyheder og måske have indkøbt lidt forskelligt tingeltangel.
Det betyder at lageret skal fyldes op med tilbehør af forskellig slags.
Nu må vi se om der er nogle nyheder.

Tex-stil messe i Vejle


Jeg skal mødes med 2 kvinder.
Den ene skal have en pose med huer, halstørklæder mm. Dette skal videre til en varmestue i Vejle området.
Den anden kvinde er designer. Et nyt samarbejde skal påbegyndes. Vi skal have lagt en plan for 2014 design.
Det skal da lige nævnes at dem jeg allerede har et samarbejde med forsat laver design til mig.

2 comments:

Merete said...

Det lyder spændende Irene. Kan du have en god dag

Denblyviol said...

Også en god dag til dig Merete.

Varme klem, Irene!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails