Tuesday, January 28, 2014

Trunk show

Jeg er begyndt at overveje at lave nogle trunk-show.
Jeg er i gang med nogle overvejelser om emner.
Ikke fordi jeg mangler materiale det er snarere det at få lavet nogle kompendier som vil være brugbare til undervisning.
Jeg har luftet tanken for nogle personer jeg kender rigtig godt og de synes det kunne være en rigtig god idé!
Nu skal du ikke forvente at jeg har disse kompendier færdig i morgen, hihihi!
Jeg vil selvfølgelig sende nogle  meldinger ud når jeg er klar!
Det kunne være noget om at strikke strømper på en rundpind eller bare bruge en rundpind på en anden måde.
Det kunne også være farvekombinationer.
Eller Free-Form teknikker
Eller en enkel måde at hækle opbevarings elementer!
Der er en lang liste som jeg kan gøre eller lave et trunk-show over!
Lige nu er koncentrationen om Rødovre messen den kommende weekend, ses vi?

Alt om håndarbejde messen i Rødovre hallen!


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails