Wednesday, June 10, 2015

Aftenens arbejde

Selvom jeg har lavet nogle systemer i mit arbejdsliv således at jeg for det meste kan holde fri om aftenen. Ja, så er der perioder hvor arbejder presser på at aftnerne må tages i brug for at blive færdig. Min cykeltur må jeg udskyde til en anden dag.
Jeg arbejder hårdt på at få lavet opskrifter færdige til weekenden hvor jeg skal til Hee. Et nyt tiltag med strik og husflid som omdrejningspunktet.
Samtidig forsøger jeg at få nogle strikkekit lagt ind i netbutikken. Det er Rowan strikkekit jeg lægger ind i netbutikken så du kan kigge forbi en gang imellem for at se om der er noget du kan bruge.
Denne cardigan er lagt ind. Den vil være god til de kølige sommer aftener.
Belle designet af Lisa Richardson for Rowan

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails