Thursday, June 11, 2015

Start på dagen

Der er ikke noget bedre end at få startet dagen godt. Hvad gør jeg så for at starten skal blive god. Jeg hygger mig med min morgenkaffe og et nemt strikketøj. Der kan snildt gå 1 - 2 timer med det men så er jeg også klar til resten af dagen. Det skal lige næves at jeg er oppe ca kl. 6.00 og gerne lidt før. Derefter er det dagens arbejde der skal påbegyndes. Læse mails og besvare dem. Hvilke ting skal bestilles hjem og da få dem bestilt. Pakke dagens ordrer det kan der gå lang tid med. Nogle dage som feks i dag bruger jeg meget tid på at få lavet et forhåbentligt hyggeligt og nærværende nyhedsbrev.
Det nyhedsbrev jeg fik afsendt i dag indeholdt lidt om ferielæsning af strikkebøger og forudbestilling af den nye strikkebog af Sidsel Høivik, Vakker strikk - til alle årstider.
Sidsel Høivik - Vakker strikk til alle årstider

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails