Friday, June 12, 2015

Det længe ventede

Det er svært at beskrive men der bliver ikke megen nattesøvn det næste stykke tid.
Det at få nyt i familien er helt fantastisk. Man kan kæle med det og vugge det. Man kan gå tur med og tale med det. Det ankom i dag til den kære familie. Stor glæde og mange hurraråb. Jeg kan have det ved siden af mig når jeg sover. glæden er stor kan I vist godt fornemme. Mine fingre kan næsten ikke lade det være men det bliver de nødt til. Åhh hvor jeg glæder mig. Det er sundt slik.
Det er et lækkert strikkegarn af LAMMEULD med en løbelængde 625m/100g. I de smukkeste farver. Nej, det er svært. Jeg har stildet det så jeg hele tiden falder over det. Kan ikke lade være med at røre.
Her er et enkelt foto. Jeg har desværre ikke tiden idag til at gøre det klart til dig som også strikker. Du har virkelig noget at glæde dig til..For mig har det været den sværeste dag længe.

2 comments:

Taxastrikkeren said...

Stillet

Denblyviol said...

Det er altid godt der er nogen der er opmærksom på det danske sprog og stavelserne. Godt set Taxastrikkeren. Forsat god weekend!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails