Wednesday, August 15, 2007

En anden sød kvinde. Another sweet lady.

I vil måske undre Jer over hvor min egen produktion er, men jeg skal nok vise Jer hvad jeg har strikket her i sommer. Det må lige vente et par dage.
Jeg kom i tanke om der faktisk er en anden sød kvinde som har hjulpet mig med noget børnetøj. Man skal jo helst undgå at gøre forskel.
Maybe you wonder were my own knitting are. I will show later in a couple of days.
I remember this lady has made som knitting for children and is is no good to make differences between people who helps you.
Først Onslows vende-undertrøje. Det er et par tvillinger som den søde kvinde har som børnebørn. De er bare så lækre de to små.
First Onslows inside-out. It is the ladys grandchildren and they are twins.
Dernæst en anden af hendes børnebørn i en trøje Mikkel med 3/4 ærme til drenge og piger.
Another of her grandchildren in a pullover Mikkel with 3/4 sleeves for boys and girls.
Til sidst har vi Mikkeline.
Alle modeller er strikket i garnet Floris.
At last we have Mikkeline.
All the knitting models is knitted in Floris.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails