Sunday, December 10, 2006

10.december spørsgmål og svar.

Hvilken af følgende sportsgrene har jeg ikke dyrket da jeg var barn og ung (indtil mit fyldte 14 år).
Var det kunstskøjteløb (isdans), standard danse, atletik eller svømning. Dem der gætter rigtigt vil få dette.

Her er et billede som skulle have været vist for et par dage siden. Noget af det stof jeg har vævet.

Jeg ved at Anders Fogh Rasmussen er statsminister men jeg har aldrig drukket the sammen med ham. Per Pallesen er skuespiller ham har jeg heller ikke drukket the med. Min elskede mor var kaffedrikker. For 18 år siden fik jeg besøg af Gordjo som er normadehøvding.Det er Gordjo til venstre (hans tøj er også ikatfarvet/vævet), mig i midten og antropolog Mette Bovin i den blå ikatfarvede/vævede kjole.




Her drikker vi the.

Dem der gættede rigtigt var:Connie, Christa, Nina, Elna, Lisestrik, Kreativ stue, Mariyarn.


15 comments:

Sus said...

Jeg tror ikke du har dyrket standarddans.
God søndag

Sus

Rikke said...

Jeg tror heller ikke på standarddans :)

Nina F said...

Jeg gætter på at du ikke har dyrket atletik.

Fríða said...

jeg gætter det er svömning.
kh. fra Island
Frida

Unknown said...

Jeg tror altså ikke på den der med atletik.
Kh Jane

Anonymous said...

Fantastisk theselskab!
Du har aldrig dyrket kunstskøjteløb.
KH Julie

Karina said...

Jeg tror ikke på isdansen

God søndag
Karina

Marianne Skriver said...

Hej Irene,

Jeg tror ikke på, at du har dyrket svømning. Du virker som en pige, der kan lide at have fast grund under fødderne

Hilsen Marianne Skriver

Anonymous said...

Jeg tro at det er atletik.

Erna - Lgk.

Anonymous said...

Jeg gætter på at du ikke er til standartdanse. Håber du har haft en god weekend.

Annette said...

Næh, det må være Isdansen...du ikke har været aktiv i...

Anonymous said...

Hej Irene
Du har ikke været i gang med isdansen.
Kh. Bebiane

Pia said...

Jeg tror ikke, du har svømmet.
Kh PiaT

nettie said...

Min fornemmelse er at du ikke har svømmet som barn

kh
nettie

Pia said...

Jeg tror på atletik..

Knus Pia C

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails