Tuesday, December 12, 2006

12. december spørgsmål og svar.

Nu skifter vi emne.
Hvilken teknik er anvendt i denne hue. Gætter du rigtigt vil du modtage dette.



Jeg er fascineret af bjerge håber jeg engang får mulighed for at bestige et. Faldskærmsudspring tør jeg ikke. Bungyjump (staves det virkeligt sådan) jeg føler mig overbevist om at elastikken knækker hvis jeg skal prøve det, nej det er ikke mig. Dykning er spændende det måtte jeg bare prøve, jeg holdt ud i 4 år. Disse 6 kvinder vil modtage en gave: Pia T, Britta, Erna lgk, Karin Malle Jegsen Petersen, Christa og Dorthe Nybo.

13 comments:

Fríða said...

den er da strikket i dobbeltstrik, ikke?
hilsen fra Island
Frida

Anonymous said...

Jeg vil mene at det dobbelt strik.

Hilsen

Erna Lgk.

Mette G. said...

Hm, det er lidt pinligt at komme som nr. 3 og være enig med de 2 andre, men det er jeg. Mit gæt er også dobbeltstrik.

Hilsen
Mette G.

Anonymous said...

Jeg tilslutter mig til dobbeltstrik, jeg gætter altid inden jeg åbner komentarene, så jeg ike bliver vildledt eller forvirret af alle de andre svar
Sikke et herligt vejr
Sus
PS, hvorfor er det så svært at skrive idag, ligegyldigt hvad jeg prøver er den ultifreds

Connie said...

jeg gætter på dobbeltstrik

Christa said...

Hmmm ..... HOST ** HOST * *
Uanset hvor meget eller hvordan jeg kigger, ja - så må jeg altså også sige "DOBBELTSTRIK" SÅÅHHHØØØ!
Mer´ knus fra Christa

Karin MALLE Jegsen Petersen said...

og jeg kan også kun gennemskue, at det skal være dobbeltstrik.

malle

Pia said...

Jeg tror det er dobbeltstrik :-)
Kh PiaT

Rikke said...

He, det virker måske lidt dumt... Men jeg gætter også på dobbeltstrik.

Anette said...

Hej Irene. Jeg tror du har strikket huen i dobbeltstrik.
MVH Anette

Marianne Skriver said...

Dobbelt strik tror jeg

Knus fra Marianne Skriver

Anonymous said...

...også mig... det er da helt sikkert dobbeltstrikning.

mvh. Lone Hansen

Pia said...

Jeg mener også at det må være dobbeltstrik

Knus PIa C

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails