Thursday, December 14, 2006

15. december spørsmål og svar.

Hvilke ideer har jeg med disse vaskeklude. Skal de blive til barnevognstæpper, bogomslag, forstykket til en barnekjole, gæstehåndklæde eller bare en vaskeklud.
Hvis du kan gætte hvilke ideer jeg vil udføre i dette garn vil du modtage dette.

Det var ikke mange der igår havde tid til at byde på hvordan min juledekoration ser ud. På en måde kan jeg godt forstå disse mennesker da det er en svær opgave. Det udløser en trøstepræmie til dem der vovede forsøget.


Her er min juledekoration.

22 comments:

Anonymous said...

Ja det er jo oplagt med et barnevognstæppe, så det gætter jeg på.
KH Lise

Anonymous said...

Hejsa
Det er helt klart til et barnevognstæppe.
kh Susanne L

Pia said...

Jaaae , nu kan jeg ikke rigtig se en julestjerne og en kalkun på et helårs barnevognstæppe, så mit gæt er gæstehåndklæder, som så skiftes efter årstiden.

Knus Pia C

Unknown said...

Det må helt klart være til forstykket på en barnekjole.
Kh Jane

Fríða said...

mon ikke de skal blive til håndklæder?
hilsen fra Island
Frida

Anonymous said...

Hej Irene

Jeg vil gætte på at du vil lave lækre gæstehåndklæder af dem.
Kh. Bebiane

Anonymous said...

Jeg tror på en kurv fuld af disse ved siden af vasken til gæstehåndklæder.

Nina F said...

Jeg tror på gæstehåndklæderne.
kh Nina

Christa said...

Hvis det var mine - ville jeg uden tvivl bruge dem som
"GÆSTEHÅNDKLÆDE", så det tror jeg da også, at du vil ;-))
Knus Christa

Trine Als said...

Det må da helt sikkert være de lækreste vaskeklude, så det tror jeg du vil fortsæte med at bruge dem til.
Hav en dejlig dag

Anonymous said...

Jeg gætter på at du vil bruge dem som gæstehåndklæder - en ny til hver person.

Hilsen
Erna Lgk.

Sus said...

Jeg tror mest på gæstehåndklæder, de er så dejlige i strik.
Sus

IF Stjernen said...

Jeg gætter også på barnevognstæppe

KH Britta

Anonymous said...

Jeg er sikker på, at det er til et tæppe :o)

Connie said...

jeg gætter på gæstehåndklæde

Annette said...

Det bliver til et barnevognstæppe

Rikke said...

He, så gætter jeg på bogomslaget :)

Pia said...

Jeg tror på gæstehåndklæderne
KH PiaT

Dorte said...

ok - nu vil jeg være anderledes og gætte på, at du vil bruge dem som bogopslag - har efterhånden lagt mærke til at du godt kan finde på lidt alternative løsninger.

Kh Dorte Nybo

strikkeforsker said...

Jamen så med det blive til servietter

Marianne Skriver said...

Jeg tror, at det skal blive til gæstehåndklæder

Knus fra Marianne Skriver

Anonymous said...

Jeg er sikker på at det er til gæstehåndklæder.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails