Thursday, December 21, 2006

22. december spørgsmål og svar.

Tilbage til den kære jul. Hvilken fod har jeg på mit juletræ hvis jeg har nogen. Den der gætter rigtigt vil modtage dette.

Jeg har nydt det stykke tid jeg har strikket vaskeklude, jeg har virkelig slappet af når jeg har strikket dem. Nu er da bare det lille men at det er ret nylig jeg er begyndt at strikke disse måske det bliver min afslapning fremover - altså vaskeklude. Der er nogle andre strikketøjer som jeg også har hvilet ved og det er som nævnt sjaler på store pinde - jeg kan mærke afslapning i kroppen bare af at skrive dette. Nej nej nej min største afslapning har været at kunne strikke babytøj, ren fornøjelse - 100% ren afslapning af hele luksus legemet - nej jeg skal ikke være farmor, men jeg bliver 100% salig af disse småtterier og hele kroppen hviler og glemmer alt om tid og sted.

13 comments:

Sus said...

Din juletræsfod, hmm, jeg tror den er af metal og med fløjmøtrik med en plade forenden til at holde træet, og du kan komme vand i den.
Hilsen Sus

Anonymous said...

Jeg tror den er i ædeltræ og messing.

Unknown said...

Du har nok sådan en Trip Trap tingest i noget mahognitræ.
Kh Jane

Connie said...

jeg tror du måske er en af dem der har et træ stående i spand med knold på - bare for ikke at gætte på det de andre har sagt.

Pia said...

Jeg tror, du har en grøn ting, man kan komme vand i :-)
KH PiaT

Christa said...

Jeg vil gætte på, at du har en gammeldags juletræsfod, hvor to stykker træ krydser hinanden og midt i krydset er der hul igennem til at stikke træets stamme i :-))
Knus fra Christa

Dorte said...

Jeg tror du har et levende træ med rødder stående i en spand/balje.
Kh Dorte

Rikke said...

Jeg tror også på den grønne plastikfod med plads til vand.

Anonymous said...

Hej Irene
Jeg kan huske, at vi selv havde en grøn i plast, til at hælde vand i, det er sådan en du har. Og jeg er sikker på, at du ønsker dig en anden, noget ligende den som Trip-Trap har.
Kh. Bebiane

Marianne Skriver said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Marianne Skriver said...

Jeg tror du har en gammeldags fod af træ

Med venlig hilsen
Marianne Skriver

Pia said...

Jeg tror du har en hjemmelavet i træ

Knus Pia C

nettie said...

qmfcgxsgEn hjemmelavet i drivtømmer fra Vesterhavet, i modellen 2 stykker træ i et X

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails