Monday, December 18, 2006

19. december spørgsmål og svar.

Kom med et bud på hvor mange forskellige kvaliteter garn jeg har i butikken. Du skal ikke tælle antal forskellige farver kun kvaliteter. Den der kommer tættest på vil modtage dette.

Jeg kan godt lide blå farver men mest som en baggrund.
Gyldne farver er smukke det minder mig meget om efterår.
Grønlige farver er en god kontrast til hverdagen.
Brunlige farver er smarte.
Jeg vender altid tilbage til de rødlige over i det bordeaux farver. Der kan være en snært sart violet imellem. De der gættede på rødlige og violette farver vil modtage en gave.

18 comments:

Rikke said...

Jeg sjusser mig frem til 40 - hvis ensfarvet og multifarvet gælder som to forskellige...

Fríða said...

jeg gætter 51 forskellige garnkvaliteter.
hilsen fra Island
Frida

Annette said...

Et sted omkring 38 kvaliteter...
Kh
Annette

Unknown said...

Jeg mener der er ca 51, hvis jeg har talt rigtigt!
Kh Jane

Anonymous said...

Hej

Jeg siger 41 stk.

Anonymous said...

hovsa jeg var jo anonym, men det er mig der gætter på 41
Hilsen
Tina Hult/Herlev

Anonymous said...

Hej Irene!
Jeg tror at du har 67 forskellige garnkvaliteter.
Hilsen Nina Christensen Christiansfeld

Sus said...

Hej Irene,
Jeg gætter på 62, der er der ikke grænser for hvad du kan få os til at gruble over i denne tid, men det er nu hyggeligt.
Hilsen Sus

Anonymous said...

Hej Irene
Jeg vil gætte på, at du har ca. 60 forskellige slags. Vildt mange.
Kh. Bebiane

Christa said...

Nøjjjj - der er mange!! Hvis jeg gætter rigtigt så er der 77 forskellige garntyper!!!!!
Knus Christa

Anonymous said...

Hej Irene :o)

Jeg gætter på 64.
kh Birgitte

Lone Ringskær said...

jeg gætter på 70

nettie said...

Jeg gætter igen og igen på 32

kh
nettie

Anonymous said...

Jeg mener at du har 60.

Erna - Lgk.

Pia said...

67 er mit gæt.

Knus Pia C
strikkepia@gmail.com

Dorte said...

Jeg gætter på 60.

kærlig hilsen Dorte

Anonymous said...

Mit gæt er 57.
Julelige hilsner Marianne

Marianne Skriver said...

Jeg gætter på 57

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails