Tuesday, December 05, 2006

6. december spørgsmål og svar.

Nu har jeg jo ikke bare strikket, men også vævet og filtet. Hvor mange meter færdigt stof har jeg vævet til beklædning. Den der kommer tættest på vil modtage dette.

Jeg er ikke den store strømpestrikker, jeg bliver ikke den store strømpestrikker, jeg har ikke nogen strømper på min blog, der er ingen af Jer strikkeglade kvinder der har oplevet mig strikke strømper (jeg er ikke skabsstrikker), da jeg ikke har strikket strømper i adskillige år. Men alligevel har jeg strikket ca 127 par, her er medregnet de 2 par jeg er igang med. Pia T vil modtage en lille gave.

17 comments:

Anonymous said...

Jeg tror på 15 meter

Fríða said...

jeg gætter på ca. 40 meter.
hilsen fra Island
Frida

Unknown said...

det må være 27 meter
kh jane

Pia said...

Jeg tror, du har vævet 14 meter stof i alt - aner ikke om det er meget eller lidt for en væver, det er rent gæt :-))
Kh PiaT

Anonymous said...

Nej, jeg tror, du har vævet 13 meter uden at ane noget om vævning og hvilke mængder man kan nå. Mange hilsner Anne-Mette

IF Stjernen said...

jeg siger 43 meter

KH Britta S

Christa said...

Uhhh - den er svær ... tænke .. tænke ...
Mon dog ikke du har vævet omkring 19 meter til beklædning .... Det er i hvert fald mit bud!
K.h. Christa

Annette said...

Sådan omkring 26 meter flot stof....
mvh
Annette

Anonymous said...

57 meter!

KH Julie

Pia said...

Jeg gætter på 55 meter


Kh

Pia c

Dorte said...

tja .... det bliver et skud i tågen : 53 meter

kh Dorte Nybo - Hillerød

Connie said...

Jeg gætter på 45 meter.

Det er ikke nemme gåder du stiller, men sjovt er det

Kh Connie

Sus said...

Du har jo vævet meget, så jeg gætter på 75 der skal jo nogle islæt til, så måske er det formeget, men alligevel.
Hilsen Sus

Anonymous said...

Hvad med 133 meter, måske?

mvh. Lone

Rikke said...

Jeg har heller ingen anelse om hvor meget man væver og hvor hurtigt det går... Men jeg gætter på 100 meter - et fint rundt tal :)

nettie said...

Holder mig til de 32 m ;o)
nettie

Anonymous said...

hmmmm, 43 er mit bedste bud.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails