Friday, December 08, 2006

9. december spørgsmål og svar.

Hvilken af disse personer har jeg drukket the sammen med: Anders Fogh Rasmussen, en afrikansk normade høvding, Per Pallesen eller min mor. Den der gætter rigtigt vil modtage dette.


Jeg elsker stegt lever, specielt lamme-og kalvelever, jeg elsker at lave rabarbergrød og spiser den med vellyst - det skal være med mandler som min mormor lavede det, jeg spiser ikke så gerne budding kun når jeg er i byen, men jeg spiser aldrig kærnemælkskoldskål (en slags kold suppe) det tiltaler mig ikke.

Frida, Rikke og Annelie er de heldige idag.

18 comments:

Rikke said...

Jeg ville også have gættet på en afrikansk nomadehøvding, men den er bare så oplagt, for hvem har ikke det? :D
Jeg gætter på... din mor...

Pia said...

Hej Irene, Jeg gætter på din mor :-)
Kh PiaT

Christa said...

Det skulle ikke undre mig, om du en gang har drukket the med en nomadehøvding ;-))
Knus Christa

Nina F said...

Jeg tror også på den med en afrikansk normade høvdingen.

Fríða said...

måske har du været til eftermiddagsthe sammen med ham ministeren (AFR)?
hilsen fra Island
Frida

Unknown said...

Hejsa
Det er garanteret Per Pallesen.
Kh Jane

Anonymous said...

Jeg kunne forstille mig at det er Anders F. Rasmussen - efter alle de problember der har været med Farum bogmesteren som drak for meget - ja, så vil Anders nok ikke drikke andet te i offentligheden

Go' søndag

Erna - Lgk.

Anonymous said...

Hej Irene

jeg er sikker på, at du har nydt en kop te med Per Pallesen.
Kh. Bebiane

Anonymous said...

Hej Irene.

Det må da klart være din mor. Med mindre hun ikke er the drikker..... Nej jeg holder fast ved min første indskydelse. Din mor.
Kh. Ditte

Elna said...

Jeg gætter nu også på ham den afrikanske nomadehøvding

Elna

Anonymous said...

Det må da helt klart være med en afrikansk nomadehøvding. :o)

KH Lise

Anonymous said...

Det må da være Per Pallesen ;-)
KH Julie

nettie said...

Jeg gætter på statsministeren, omend det var han ikke da du drak te med ham. Høvdingen er for oplagt, Per Pallesen er til rødvin og din mor drikker kaffe....
kh
nettie

Marianne Skriver said...

En afrikansk nomadehøvding tror jeg.

Sus said...

Jeg mener det må være Per Pallersen, hvad kunne være bedre end en kop the med ham.
God søndag

Sus

Anonymous said...

En afrikansk nomadehøvding.

Annette said...

Det må være Anders FR, du har drukket the sm.med....
Mvh
Annette

Pia said...

Per Pallesen bliver mit gæt..

Knus Pia C

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails