Saturday, December 16, 2006

17.december spørsmål og svar.

Hvilken hunderace ville jeg vælge hvis jeg skal have hund igen. Den der gætter rigtigt vil modtage dette.


Jeg har nogle venner som har islandske heste og jeg har været tæt på at købe nogle stykker da jeg elsker heste og er vild med at ride. Men jeg har ikke heste.
Køer har jeg 3 stk af (kødkvæg - skotsk højlænder), 2 tyrekalve og 1 tyr. Dem hygger jeg mig med i dagligdagen.
Det med får er min passion jeg elsker dem men jeg solgte næsten hele min besætning sidst år til en ung kvinde. Jeg har haft en besætning på 40 stk + lam det var avlsdyr. Idag har jeg en gammel dame (får) gående som jeg ikke kan slagte.
Grise har jeg ingen af og har aldrig haft nogen. Det har været overvejet.
Høns har jeg haft 15 stk af jeg har ingen idag.
Gæs, ænder og duer har jeg aldrig haft.
Jeg har 3 guldfisk som erstatning for mine får.
Jeg har 2 udekatte de kommer sjældent ind.
Jeg har haft hund men det er 9 år siden. Der vil blive sendt en gave til nogle stykker.

18 comments:

Pia said...

Jeg tror, du ville vælge en islandsk fårehund :-))
KH PiaT

Christa said...

Mon ikke du ville vælge en glad dansk/svensk terrie gårdhund??
Sådan en slags "Matadormix" ;-))
Knus Christa

Fríða said...

hmm, den islandske hund er da meget söd, men også utåleligt larmende. jeg gætter på du ville få dig en söd lille scottish terrier.
hilsen fra Island
Frida

Rikke said...

Jamen jeg tror du ville have en Newfoundlænder

Anonymous said...

Hejsa

Jeg gætter på en labrador, først tænkte jeg en schæefer men nu gætter jeg på en labrador, måske fordi jeg selv har en, selvom vi før har haft schæeferhunde
kh Susanne L

Hygge-Strik said...

Hej Irene
jeg er sikker på, at du skal have en dansk/svensk gårdhund, det er virkelig en dejlig hund og har den helt rigtige størrelse.
Kh. Bebiane

Anonymous said...

Jeg vil at en Old Englih Sheepdog
vil passe til dig.

Erna - Lgk

Marianne Skriver said...

Jeg tror, at du ville vælge en labrador

Marianne Skriver

Unknown said...

Det må være en labrador. Har selv haft en af slagsen. Dejlig rolig og børnevenlig race.
Kh Jane

Dorte said...

Jeg tror du ville vælge en Berner Sennen .... dens størrelse passer godt til en gård ... og når du kan lide får, kan du sikkert også lide en hund, der er god til at vogte får.

Kh Dorte

Anonymous said...

Jeg tror du ville vælge en boxer.
kh. Marianne

Sus said...

Jeg gætter på en gravhund, men sikke en opgave, jeg ved hvor svært det var at finde den rigtige slags til mig sel, og så nu at vælge for dig.
Godnat,
Sus

nettie said...

Altså jeg tror du skal have en rigtig "fæ-hund", dvs. en hyrdehund, hedder de ikke border Collies?
Det er altså mit gæt.

kh
nettie

Nina F said...

Jeg gætter på en Golden Retriever.
KH Nina

Pia said...

Mit gæt må blive hvad jeg selv ville vælge....nemlig en Matadorhund, en Foxterrier/ dansk -svensk gårdhund.


Knus Pia C

Annette said...

Det må være en sort labrador du ville anskaffe dig....

Anonymous said...

Det er måske lidt for sent, men der er da ingen tvivl.
Du vælger selvfølgelig en Border Collie - igen. ;)

Anonymous said...

Jeg tror du ville vælge en Border Collie igen. jeg har selv welsh corgi også en hyrdehund og begge typer hunde er dejlige familiehunde og kvikke.

mvh

catrin
catrin.reese@get2net.dk

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails