Sunday, December 10, 2006

11. december spørgsmål og svar.

Hvilken sportsgren dyrkede jeg i 4 år fra jeg var 20 - 24 år.
Bjergbestigning, faldskærmsudspring, dykning eller bungyjump (elastikspring). Gætter du rigtig vil du modtage dette.

Da jeg var 3 år til mit fyldte 13 år gik jeg til standard danse. Fra jeg var 8 år til ca. 11 år gik jeg til kunstskøjteløb, i samme tidsperiode dyrkede jeg højdespring og 100m løb. Svømning interesserede mig ikke. Følgende vil modtage en gave: Frida, Connie, Marianne S, Pia T og Nettie.

18 comments:

Annette said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Annette said...

Du har dyrket faldskærmsudspring....
mvh
Annette

nettie said...

Jeg tror du har været på bjergbestigning i den periode...
kh
nettie

Pia said...

Jeg tror, du dyrkede dykning.
Kh PiaT

Rikke said...

Jeg tror ikke det var dykning, hvis du aldrig har interesseret dig for svømning, så jeg gætte på bjergbestigning.

Marianne Skriver said...

Hej Irene

Jeg tror, at du dyrkede bjergbestigning

Knus fra
Marianne Skriver

Nina F said...

Mon ikke det var faldskærmsudspring du dyrkede.

Kh Nina

IF Stjernen said...

Jeg tror at det var sykning.

KH Britta

IF Stjernen said...

det var nu dykning jeg ville skrive ;-D

Anonymous said...

Jeg tro at det er dykning

Unknown said...

Jeg tror det er faldskærmsudspring.
Kh Jane

Fríða said...

jeg gætter på bjergbestigning.
hilsen fra Island
Frida

Anonymous said...

Jeg gætter med på faldskærmsudspring.

Karin MALLE Jegsen Petersen said...

jeg tror altså det er dykning....det er jo helt andeledes at dykke frem for at svømme!

malle

Pia said...

Jeg tror på bjergbestigning..

Knus Pia C

Christa said...

Mit bud er dykning :-))
K.h. Christa

Anonymous said...

Hej Irene
Mit bud i dag er faldskærmsudspring.
Kh. Bebiane

Dorte said...

hm .... som barn interesserede du dig ikke for svømning ... alligevel gætter jeg på, at du som voksen kastede dig ud i noget dykning.

kh Dorte Nybo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails